کد خبر : 3273 تاریخ : 1399/8/27 گروه خبری : ستاد |
|
امور برق همدان یک اقدامات خوبی را در زمینه سامانه ( برق من ) به انجام رسانید |
|
به گزارش روابط عمومی امور برق همدان یک – در هفته جاری با تبلیغات فراوان و فرهنگ سازی مناسب در خصوص سامانه ( برق من ) پرسنل و همکاران این امور دست به اقدامات وسیعی در این زمینه زده و نسبت به الزام بابت نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی های خود این امر را جدی گرفته و این اقدام را خوب و نیک دانستند و نیز با راهنمایی های کامل ارباب رجوع و مشترکین آنها را تشویق به نصب این برنامه بر روی گوشی های خود کردند که در زمان وجود ویروس کرونا به راحتی و بدون نیاز به حضور فیزیکی در باجه های خدمات رسان در زمینه خدمات برقی خود در بیرون این امور و چه در داخل امور در قسمت مشترکین بتوانند نسبت به دریافت صورتحساب و پرداخت بدهی برقیشان و دیگر خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن کارهای خود را در کمترین زمان و به سرعت هر چه تمام تر بانجام رسانند . این اقدامات همچنین با قوت خود در برق های مریانج و قهاوند نیز قابل روئیت بوده و به نحو احسند صورت می پذیرد . انتهای پیام / |
لینک | |
http://forum.edch.ir/Press/ShowNews/3273 |