کد خبر : 3816 تاریخ : 1403/10/3 گروه خبری : ستاد |
|
اجرای ممیزی مراقبتی در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان |
جلسه افتتاحیه ممیزی مراقبتی و تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد. |
به گزارش روابط عمومی، علی سهرابی بیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در جلسه افتتاحیه ممیزی مراقبتی و تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: ما در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان چهار محور راهبردی برای برنامههای شرکت تعریف کردهایم. وی با بیان اینکه اولین محور ما هوشمندسازی است، افزود: این بحث در دو بخش فنی و شبکهای دنبال میشود و به سمت مدیریت GIS محورحرکت میکنیم که پایه هوشمندسازی است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: دومین محور افزایش قابلیت اطمینان شبکه است که در این محور نیز هدف داشتن شبکه و ولتاژ پایدار است. وی با بیان اینکه سومین محور افزایش ارتقاء بهرهوری است، عنوان کرد: معتقدیم که هیچ کاری بیهوده نباید انجام شود و در تمام کارها باید به دنبال بهبود وضعیت موجود باشیم. سهرابی بیدار تصریح کرد: چهارمین محور ما نیز مشتریمداری و ارتباط دوسویه و مستمر با مشتریان است که هدف ما از همه این اقدامات کسب رضایت مردم است. وی با بیان اینکه تأکید ما حرکت بر روی ریلهای مشخص شده در شرکت است، گفت: لازمه این امر مراقبتهای کیفیتی است؛ بنابراین مدیریت کیفیت در این زمینه یاریگر ما خواهد بود تا به ایجاد اطمینان لازم برسیم. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه همه ما باید به این باور برسیم و حرکت رو به رشد داشته باشیم، افزود: رویکرد این ممیزی ایجاد ارزش افزوده است. وی با تأکید بر بهبود فرایندها اظهار کرد: زمانی که اصولی را مشخص میکنیم و بر اساس آن حرکت کنیم هرچقدر بر این اصول پایبند باشیم، مشترکین ما رضایت بیشتری خواهند داشت. علی شاهینی نماینده گروه ممیزی مراقبتی و تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت نیز عنوان کرد: این ممیزی بر اصول مطالعه مستندات، مذاکره و مشاهده عملکرد مبتنی و پایدار است و رویکرد ما ایجاد ارزش افزوده است. انتهای پیام/ |
لینک | |
http://forum.edch.ir/Press/ShowNews/3816 |